Tuesday, June 28, 2011

amik kau!

hello sang reader y ku sayangi ;)  ... last monday,ada ambl report card kat school! wowwwww! mmg best! bertubi-tubi aq kene...ckgu kata aq kuat dreming dalam kelas?? hello cikgu yang dsayangi..saya membantah apa yang awak cakap tadi! ( murid yang kurang didikan) mana lahh ada saya berangan dalam kelas nie! saya termenung sebab otak crowded dengan pelajaran..jadi computer otak saya tengah refresh kan lahh time tue! bhahaha..btoll lahh.. x tipooo! aah eh,aq pon x tau ape lahh yang aq berangankan...then mama pon join grop cikgu..mama cakap aq nie slalu berpesbok dan slalu manyanyi...nyanyi plak lagu selim bieber..bhahaha..justin bieber lahh mama..mama gelar si jb gay tu selim sbb sejarah kat kg aq,ada lahh satu atok nie bernama selim yang sangat seksi di kampung! awwww...bhahaha..tapi da jadi arwah dah yea...ingat sedekah alfatihah!eh,sambong balik sebab-sebab saya....

sebab berpesbok: saya nak erat kan silaturahim...
sebab menyanyi  :saya nak tingkatkan engling spelling...cewah! kukus ark alasan tue>?

balik kene beleter dan denda x boleh on9 bulan 9 ++ ayooo! amma!
k lah bye nak out..da mgrib..

No comments:

Post a Comment